FAQ

Počítač nebo notebook se přehřívá, je hlučný a ztrácí výkon

Na vině je zcela určitě prach, který se v průběhu používání usadil v žebrování chladiče. Takové zanesení chladiče prachem má za následek snížený (při extrémním zanesení žádný) průtok vzduchu z ventilátoru skrze žebra. Teplo z procesoru či grafického čipu pak není odváděno pryč a začne docházet k přehřívání, které může vyústit ve vážné a finančně nákladné poškození hardwaru.
Proto doporučujeme nechat PC či notebook alespoň jednou ročně vyčistit a předejít těmto problémům. V prašných podmínkách toto čištění doporučujeme i častěji.
(Profylaxe u nás představuje důkladné fyzické čištění, kontrolu jednotlivých komponentů, nanesení teplovodivé pasty a následný zátěžový test)

Z HDD, SD karty nebo Flash disku se mi ztratily data nebo jsem je nedopatřením smazal

Nezoufejte, pokud disk není fyzicky poškozen (na to jsou specializované firmy), dokážeme Vám tyto data zachránit!
Avšak, pro co nejúspěšnější záchranu dat je potřeba dodržet důležité pravidlo. Každé zapnutí, vypnutí či například aktualizace Windows vede k ukládání souborů na disk a každý tento proces by mohl vaše ztracené soubory nenávratně přepsat. Proto ihned, jakmile zjistíte, že Vám soubory chybí, zařízení vypněte (klidně i nestandardním způsobem – podržením tlačítka Power), a do provedení obnovy zařízení nepoužívejte.

Vylil jsem si do notebooku tekutinu, co mám dělat?

Notebook ihned vypněte, odpojte z el. sítě a vyjměte baterii (pokud není integrovaná). Poté notebook otevřete a otočte jej klávesnicí dolů (nejlépe jej podepřete, aby se neopíral o displej). Hned po této události nás kontaktujte a my určíme, co dál. Hlavně se z notebooku nikdy nesnažte vodu vylít či se jej pokoušet vysušit svépomocí bez kompletního a odborného rozebrání. Vystavujete se tím velkému riziku nákladného poškození komponentů.

Počítač „zamrzne“ a objeví se modrá obrazovka s chybou

Jedná se o BSOD (Blue Screen Of Dead). Tato „Modrá smrt“ se objevuje při vážném selhání systému Windows, ze kterého se sám nedokáže zotavit. Příčinou může být jak Softwarový problém (například špatně nainstalované nebo nekompatibilní ovladače) tak i Hardwarový problém (vadný HDD, RAM…). Pokud se Vám BSOD objevuje, kontaktujte nás. První zkusíme problém vyřešit přes vzdálenou podporu a pokud bude diagnostikován problém fyzický, zařízení přinesete nebo jej osobně vyzvedneme.

Mohu u vás nechat poskládat novou PC sestavu?

Ano, úplně stejně jako můžete přijít s novým zařízením na prvotní spuštění, konfiguraci a instalaci Vámi vybraného SW, tak nabízíme možnost stavby PC sestav přesně podle Vašich představ. Vy nám jen sdělíte cenovou představu, způsob, jakým budete sestavu využívat a my Vám na základě toho navrhneme ty nejlepší dostupné varianty.

Nechal jsem si sestavit počítač, ale nakonec jsem si to rozmyslel. Můžu počítač vrátit nebo odmítnout převzít?

Tady musíme bohužel musíme říct, že to možné není. Každý počítač je tvořen na míru zákazníkovi, který v době konfigurace souhlasí s komponenty, které budou použity a následnou cenovou kalkulací. S každým zákazníkem proto před objednáním komponentů sepíšeme smlouvu o dílo, ve které se všechny strany zavážou ke splnění všech povinností z ní vyplývající.

Spadl mi telefon a rozbil se mi displej. Jak mám postupovat?

Zavolejte, napište nebo se stavte osobně. Sdělte výrobce telefonu, model a barvu. Může být i modelové označení (to zjistíte v nastavení -> Info o telefonu). Příklad: Huawei P30 Pro, barva Aurora, m. o. VOG-L21.
My uděláme cenovou kalkulaci, kterou Vám sdělíme. Jakmile budeme mít displej u nás, zařízení přinesete osobně nebo si jej u Vás vyzvedneme a po opravě přivezeme.

Jak dlouho servis trvá? Můžu si přinést i vlastní displej, který jsem koupil levněji v Číně?

Displej je k nám doručen většinou do 2 dní od objednání (doba je závislá na dostupnosti dílu). Zařízení budete mít opravené ještě ten den, kdy ho přinesete nebo si jej vyzvedneme.
Pokud k nám přijdete s požadavkem na opravu telefonu s použitím vlastních dílů zakoupených většinou v Číně (Aliexpress, ebay,…), požadavku po domluvě můžeme vyhovět, ale NEBUDEME ručit za kvalitu a funkčnost dílu! Velká část těchto dílů je nekvalitních, s vadami na LCD, špatným dotykem či úplně nefunkčních. Proto na tento typ servisních prací nebudeme poskytovat žádnou záruku. Na díly dodané námi poskytujeme záruku 24 měsíců.

Jaké značky telefonů opravujete? Používáte originální díly?

Opravujeme většinu na trhu dostupných značek (Samsung, Apple, Xiaomi, Huawei, Honor,…). Na opravy využíváme výhradně originální náhradní díly, avšak u značky Apple jsou většinou originální díly dostupné pouze v autorizovaných servisech, takže k servisu využíváme „druhovýrobu“ nejlepší kvality, abyste nepoznali žádný rozdíl.